جهش تولید | جمعه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

نمایش محتوای آرشیو سیما

 

 

محتوا با برچسب استرس.

مقابله با استرس ویروس کرونا

مقابله با استرس ویروس کرونا


دانلود

مقابله با استرس ویروس کرونا

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


avc_مقابله با استرس ویروس کرونا-Segment 1_20200310114716.jpeg

مقابله با استرس ویروس کرونا

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


کمک به کودکان در مقابله با کرونا

کمک به کودکان در مقابله با کرونا


دانلود

چگونه به کودکان کمک کنیم هنگام شیوع کرونا مقابله کنند.

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


avc_کمک به کودکان برای مقابله با استرس شیوع ویروس کرونا_20200310112445.jpeg

چگونه به کودکان کمک کنیم هنگام شیوع کرونا مقابله کنند.

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


screenshot (6)-48.jpg

موضوع : استرس و اضطراب

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


screenshot (11)-21.jpg

موضوع : کنترل خشم

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


screenshot (6)-40.jpg

موضوع : راههای کنترل اضطراب و استرس

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


خانه و زندگی 1398.07.25

خانه و زندگی 1398.07.25


دانلود

موضوع: مدیدیت استرس و اضطراب در خانواده

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


خانه و زندگی 1398.07.25_20191020154510.jpeg

موضوع: مدیدیت استرس و اضطراب در خانواده

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


سوء تغذیه وریزش مو

سوء تغذیه وریزش مو


گرچه در مورد اثرات مستقیم مواد غذایی در کمک به رویش موها اختلاف نظرهایی وجود دارد. اما آنچه مسلم است همه محققین به تاثیرات یک تغذیه سالم بر موها اتفاق نظر دارند. سوء تغذیه به معنی کمبود پروتئین، انرژی و ریز مغذی ها مثل آهن، ید و ویتامین ها در رژیم غذایی است. سوء تغذیه باعث خشکی پوست، ریزش مو و شکنندگی ناخن ها می شود. با برگشت به یک تغذیه صحیح می توان کلیه این عوارض سوء را جبران کرد اما اگر سوء تغذیه مدت طولانی طول بکشد گاهی ریزش موی آن غیر قابل برگشت می شود. سوء تغذیه طولانی مدت می تواند باعث رویش موهای کرکی به عنوان یک مکانیسم دفاعی در سرتاسر پوست شود. آنچه ما میخوریم واقعا در رشد خوب موهای ما موثر است. موها وضعیت سلامت عمومی فرد را نشان می دهند. اگر دارای مشغله زیاد باشیم و غذای سالمی نتوانیم بخوریم و اگر استرس داشته باشیم موها به ما نشان خواهند داد. فرآوری و تصفیه دانه های غلات باعث حذف سبوس انها و در نتیجه کاهش ویتامین Bدر آنها می شود. • پختن بیش از حد یا سرخ کردن سبزیجات باعث تخریب ویتامین ها به خصوص ویتامین B در آنها می شود. • مصرف میوه جات و سبزیجات خام که حاوی انواع ویتامین ها هستند و نیز غنی از فیبر هستند کاهش یافته است. کربوهیدراتهای مصنوعی موجود در شیرینی ها و شکلات ها مصرف فراوانی دارد • مصرف کافئین موجود در چای و قهوه و نیکوتین موجود در سیگار باعث محروم کردن بدن از مواد مغذی حیاتی است. • مصرف مقادیر بالای کلسترول به خصوص چربی موجود در fast food مثل پیتزا و اسنک باعث افزایش سطح هورمونهای مردانه خاص و در نتیجه پیشرفت سریعتر طاسی های تیپ مردانه می شود. • افزایش مصرف نمک به دلیل تمایل به تجمع در بافتها می تواند ریزش مو را متاثر کند. • کاهش فیبر در مواد غذایی باعث کاهش در فرآیند طبیعی هضم و جذب مواد غذایی می شود. • به طور کلی تغذیه نامناسب باعث ریزیش مو می شود زیرا بدن طبق یک قانون کلی مواد ضروری تغذیه ای در دسترس را ابتدا به بافتهای حیاتی بدن مثل قلب و مغز می دهد و سپس آنها را به موها هدیه می کند. تغذیه خوب چندان نمی تواند باعث رویش موی جدید شود اما شدت ریزش مو را کم می کند و نیز باعث حمایت داخلی بدن از سایر درمانهای جهت رشد مو می شود.



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


sotaghzehvrezeshmo1.jpg

4:58

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


تازه‌های پخش

محتوا با برچسب استرس.