جهش تولید | شنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۹

رابط سن ، تغذیه و روزه داری - show-content

 

 

نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

رابط سن ، تغذیه و روزه داری

رابط سن ، تغذیه و روزه داری


Loading the player...

نیازهای تغذیه در سنین مختلف متفاوت است و هر چه سن افراد بالاتر می رود نیاز به کالری کمتر می شود . حتی از جهت اندازه بدن ، حجم عضلات و کاهش فعالیت فیزیکی غیره تحلیل می رود . از این رو میزان انرژی دریافتی روزانه در افراد مسن تر کم تر است . در حالی که نیازهای پروتینی در بزرگ سالان بیشتر است تا از تحلیل عضلانی جلوگیری کند . مصرف قندهای پیچیده ، سبزیجات ، میوجات و غلات کامل به خصوص در وعده سحر برای افراد مسن بیشتر توصیه می شود زیرا باعث نگه داشتن بیشتر آب در بدن می شود .

Need of eating food is different for kinds of years and any time that a person become bigger need to little celery. And also in the size of the body their muscle big and phisical works of body decrease and become low for this reason use of old persons to food is too low. But in a way that need to protein in bigger person is too more than from other. Using from hard sugars, vegetable, and fruits and weath is much recommended for the old persons in the Eftar or Sahar.