حمایت از کالای ایرانی | پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

روزه داری و تناسب اندام - نمایش محتوای تولیدویژه

 

 

روزه داری و تناسب اندام

Loading the player...

دانلود

زیاده خوردن به بدن انسان آسیب می رساند و از نظر علمی ،زیاده روی در خوردن انواع غذاها ، چربی ها و قندها مشکلات و بیماری هایی از قبیل فشار خون ، دیابت ، قلبی و عروقی آتروز ، و حتی ریسک سرطان را افزایش می دهد. ماه مبارک رمضان تمرینی است برای کم خوری و دوری از پرخوری که با رعایت مقدار مصرف و تامین نیازهای غذایی در حد قابل قبول در این ماه می توان از زیان های ناشی از کمبود غذایی در امان بود. اغلب روزه داران پس از ماه رمضان دچار اضافه وزن می شوند در حالی که یک روزه دار با برنامه ریزی تغذیه ای می تواند معادل غذای مورد نیاز روزانه خود را به جای چند وعده، در دو وعده افطار و سحری دریافت کند و از این رو در بیشتر موارد کاهش وزن اتفاق می افتد و این کاهش وزن به علت سوزاندن مقداری از چربی های ذخیره ای بدن است. در این پادکست کارشناس تغذیه نکات کاربردی را درباره تغذیه صحیح و کنترل وزن به روزه داران ارایه میدهند.