جهش تولید | شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۹

ورزش با صندلی - show-content

 

 

نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

ورزش با صندلی

ورزش با صندلی


Loading the player...

قسط داریم روی حرکاتی کار کنیم که امکان اجرای آن در منزل باشد از وسایل ابتدایی که در هر منزلی وجود دارد بهره مند می شویم تا بتوانیم حرکات ورزشی را با آنها انجام دهیم یکی از این وسایل صندلی است که ما می توانیم از آن برای انجام حرکات بدنی استفاده کنیم.

باید سعی کنیم بعد از اینکه بدن را خوب گرم کردیم در هر مرحله از این حرکات به خوبی استفاده کنیم بااجرای مداوم این حرکات سلامتی خود را تظمین می کنیم ما قسط داریم از یک صندلی استفاده کرده و چند حرکت ورزشی را به نمایش بگذاریم دستانمان را روی صندلی قرارداده و یک پا را به جلو و یک پا را به عقب به شکلی که پای عقب کشیده شده باشد حرکات کششی را در پای پشت ایجاد می کنیم. این حرکات را می توان در ست ها و تکرارهای مختلف انجام دهیم به یک طرف صندلی منقل می شویم و سعی می کنیم پاها را به صورت قائمه بالا بیاوریم که این حرکت را می توان با سرعتهای متفاوت و تعدد متفاوت اجرا کنیم همین کار رو می توانیم جا به جا شویم و در قسمت دیگر صندلی قرار گرفته و با پای راست این حرکت را اجرا کنیم حرکت بعدی اینه که فرد روی صندلی می نشینه و به صورت نشسته ستون فقرات را کاملا" راست می کنیم به طوری که سر بالا قرار بگیرد و پاها کمی جلو قرار بگیرد.

سعی می کنیم یکی از پاها رو به سمت بالا به شکل صاف حرکت بدهیم می توانیم پا ها را عوض کنیم که این حرکات باعث تقویت عضلات 4 سر فرد ورزشکار خواهد شد حرکت بعدی پاها به شکل صاف قرار داده و دستها به طرف پایین صندلی قرار می گیرد سعی می کنیم دستها را از آرنج خم کنیم به طوریکه به طرف زمین بریم و بعد خود را به طرف بالا می کشیم در حرکت بعدی ما دستها را روی دستگیره صندلی قرار می دهیم بدن را کاملا" صاف می کنیم و حرکات شنا را اجرا می کنیم.

 

There are basic tools that every home can benefit from exercise we do with them. One of these devices is the chair that we can use it to perform physical exercises. After a good warm body we should try to use at each stage of the movement as well. The consistent implementation of these actions will ensure their health. We have used a chair to show some athletic moves: Put your hands on the chair and one leg forward and one leg back so that the leg is pulled back. Stretching the back leg we create. One side of the chair, Vertical feet up and try to make that move at different speeds and can be run repeatedly. We perform the same exercise with the right leg. The next move is to sit on a chair and sitting We fully spine straight and legs slightly forward so that the head should be high. Try one leg upwards to give a smooth motion. Legs can change the athlete's muscles will strengthen this movement. Next move your legs straight and put your hands down to chair Try to bend your elbows so that we bent towards the ground and After we pull themselves upward In the next move, put our hands on the handle to chair and Body completely Right, we'll run swimming movements.

 

 

 

 

در نگاه بيشتر ببينيد